--Fotky z velkých cest--

21. února 2010 v 21:58 | Anna Cibulková

Fotky z Mighty sounds

23. července 2008 v 10:46 | Anna Cibulková
Tak... po rekordně krátkém časovém úseku se mi za předvčerejší večer, včerejší dopoledne a dnešní ráno podařilo projet, zmenšit a nahrát sem všechny fotky, jelikož mě ostatní docela často bombardovali dotazama typu "kdy už to bude uveřejněný":D. Takže tady to je. Snad ke spokojenosti všem.
Tímto chci ještě poděkovat těm, kteří si ode mě foťák půjčovali a fotili i místo mě, tudíž poděkování hlavně Bakimu, Honzovi a občas Petrovi. Ostatní spíš prohlíželi, pokud se nepletu:-) Ještě jednou děkuju.
Další vzkaz, ať už zmíněným, nebo těm ostatním: Kdyby někdo chtěl některý fotky v originální verzi v plný velikosti, protože tady jsou opravdu hodně zmenšovaný, aby se vešly do 250kb, stačí se ozvat na icq a já vám je mileráda dopravím. Pro ty, kteří moje ajsko nemají, jelikož ho má malá část, tady: 411-462-908.
To by bylo vše podstatné úvodem, snad si to i ve své nedočkavosti opravdu přečtete.:-) Fotky jsou pod celým článkem.

Fotky z Benešovského mlýna

17. července 2008 v 9:40 | Anna Cibulková
Na Benešovském mlýně jsme byli s orchestrem Zuš na konci března na dvoudenním soustředění. A pochopitelně se to neobešlo bez fotek. K těm jsem se ovšem v tý záplavě, co tu mam, dostala až teď. Takže konečně po těch skoro čtyřech měsících jsou tu fotky, snad se budou líbit:-) Takže pod celým článkem si je můžete prohlídnout a hlasovat v nové anketě:-) A pochopitelně taky psát komentáře.

Fotky z Německa

27. května 2008 v 13:38 | Anna Cibulková
Tak tady jsou fotky z Německa. Konečně jsem je upravila... tak užívejte:D Každopádně myslím, že to za shlédnutí stojí...já osobně jsem s velkou částí fotek opravdu hodně spokojená...sice je tu znát úbytek kvality zmenšováním, ale....kdo by je pak chtěl vidět v původní kvalitě, stačí se mrknout na můj deviantart. Postupně to tam po kousíčkách přidávám:DTeď už prohlížejte:-)(celý článek)

Fotky z Maďarska-2.část

3. května 2008 v 14:20 | Anna Cibulková
A tady je druhá část...se to nevešlo do jednoho, no... Opět pod celým článkem, samozřejmě, a nezapomeňte komentovat...

Fotky z Maďarska-1.část

3. května 2008 v 14:17 | Anna Cibulková
Tak, konečně sem předevčírem přebrala všechny fotky a proto naprosto enormní množství uveřejňuji tady, abyste se pokochali. Tím pádem očekávám strašně moc komentářů, protože nahrát to sem´zabralo dost času, nehledě na to, že sem to musela dělat dvakrát celý znova po tom, co se mi zesral s prominutim počítač, opět... fakt mě to naštvalo, protože komplet celej článek znova, když to celý spadlo... roztřískat je málo... no, fotky pod celým článkem... a pamatujte si: KOMENTÁŘE!!!

Pohřeb demokracie v Písku

26. prosince 2007 v 12:02 | Anna Cibulková
Tak už jsem se o tom taky zmínila, že jsem na té akci kouknout byla, v tý šílený zimě, ve čtvrtek a mám spousta fotek, takže pod celým článkem zjistíte, o co vlastně šlo a můžete se na ty fotky juknout:-)

U zámku a restaurace...

12. července 2007 v 15:31 | Anna Cibulková
No a tady máte fotky Březnického zámku a okolí restaurace, kterou jsme po prohlídce navštívili...Byla docela kosa, tak jsme se museli ohřát...

Vlakové nádraží v Březnici

12. července 2007 v 15:13 | Anna Cibulková a Jan Klátil
Tak aby to bylo trochu jasnější. Dnes jsem já, moje máma a můj bratranec podnikli výlet do Březnice na zámek. Fotek je plno a já je rozdělila do několika bloků. Tohle jsou fotky z vlakového nádraží v Březnici. Jednu z těch fotek udělal i Honza...:-P